Wednesday, June 10, 2009

tiga sahabat di times squire ;D

hari selasa kami berjumpa
yang gadis datang dari sarawak jauh sana
jejaka duduk diBukit Antarabangsa
dan aku pula berjuang diDamansara

aku emir izhar
fizowl sijejaka
gadis pula fafa

fafa sibuk membeli cenderamata
Fizowl asyik melihat barang yang mahu dibelinya
aku hanya melihat manusia disinggahsana

adakalanya aku menutup mata
dari terlihat gadis yang berpakaian menjolok mata
kami sering gelak bersama sampai tak ingat dunia

KFC tempat destinasi
aku suka ayam spicy
fafa makan lama sangat seperti menunggu teksi
fizowl asyik memandang wanita seksi

kami menonton wayang 17again dengan penuh gementar
selepas menonton bersama mereka
terasa seperti mahu kembali kezaman sekolah
untuk membetulkan kembali kesalahan ketika remaja

itulah antara saat gembira kami bertiga
menghantar sigadis sampai ketangan ibubapanya
syukur kerana dia tidak kena sebarang luka
kejayaan itu membuatkan kami semua ceria


;)